איך להוציא חשבונית לשכיר על פי החוק?

רוצים להגדיל את ההכנסה שלכם ולא להסתפק רק במשכורת אותה אתם מקבלים בתור שכירים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום לא מעט שכירים מבינים כי הם יכולים די בקלות להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם על ידי שימוש בזמן הפנוי שלהם ועבודה במקביל בתור עצמאיים. זה יכול להיות פשוט ולהביא לתוספת הכנסה משמעותית אך יחד עם זאת, הבירוקרטיה הכרוכה בהחזקת עסק עצמאי מרחיקה מכך רבים, וזה לא תמיד נכון.

אמנם החזקה של עסק עצמאי, דיווחים על ההכנסות, תשלומים למע"מ ולמס הכנסה וכדומה, כל זה יכול להיות מורכב, אך אתם יכולים לעבוד עם אנשי מקצוע שיבצעו עבורכם את העבודה הזו וכך לחסוך את כל כאב הראש.

השלב הראשון – הקמת העסק

השלב הראשון שיוביל אתכם לכך שתוכלו להוציא חשבונית לשכיר על פי החוק היא הקמה של עסק עצמאי. בכדי לעשות זאת עליכם לפתוח עסק ברשויות המס, לבצע את כל ההגדרות הנדרשות, למלא את הטפסים ומיד לאחר מכן תהיו בעלים של עסק עצמאי רשום.

משם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להרשם אל תכנת הנפקת חשבוניות ולהתחיל להנפיק חשבוניות ללקוחות שלכם עבור השירותים אותם אתם מספקים.

נשמע פשוט?

ובכן, החלק המאתגר מגיע דווקא לאחר קבלת התשלום. אתם צריכים לדווח לרשויות המיסים על ההכנסות שלכם, בהתאם לגודל של העסק שלכם, לנהל רישומים מסודרים של כל ההכנסות וההוצאות שלכם ולבצע ניהול ספרים על פי החוק.

כאן נכנסות חברות מקצועיות אשר עוסקות בתחום ומעניקות הקלה של ממש על כל התהליך. חברה מקצועית כזו תבצע את כל ההליך של פתיחת העסק עבורכם, היא תבצע את הדיווחים לרשויות המס השונות, היא זו שתנפיק עבורכם את החשבוניות ולמעשה כל העניין הבירוקרטי המעיק יהיה על הכתפיים שלה.

מדובר ביתרון עצום מאוד אשר מאפשר לכם לנהל עסק עצמאי בצורה המתאימה לכם ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלכם ללא חשש מקנסות או טעויות, ומה יותר טוב מזה?

  • המאמר נכתב בסיוע של בית לעצמאי – הבית של העצמאים בישראל.