מתנות לראש השנה שבאמת עושות טוב

ראש השנה מתקרב ואנו מחפשים מה לקנות לאנשים הקרובים לנו, בני משפחה וחברים טובים. המנהג לתת מתנות לפני ראש השנה כמו גם חגים אחרים יוצא לפעמים מפרופורציות כשאנשים מרגישים שהם חייבים לתת מתנה גדולה ומכובדת מה שלפעמים מוביל אותם להוצאות גדולות משתכננו, אך בכל מקרה זוהי נורמה מקובלת ואם כבר החלטנו לקנות מתנות לקרובים לנו כדאי שנחשוב על משהו לא שגרתי, משהו מיוחד שיהיה באמת כיף לקבל אותו, משהו שישמש את מי שמקבל אותו עוד זמן רב לאחר מכן.

גאדג'טים – תמיד מפתיעים!

מי מאתנו לא היה רוצה לקבל מתנות לראש השנה כמו לכל חג אחר אך שאותן מתנות יהיו ייחודיות ובלתי שגרתיות? כולנו ככל הנראה. מהמתנות השגרתיות כמו סלסלאות עם יינות ודבש, תלושים לחג וכדומה כבר די נמאס ולכן גאדג'טים יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר – הם גם מעניינים וגם שימושיים. ניתן למצוא גאדג'טים מפתיעים במחירים גם כן מפתיעים והרבה פחות יקרים משחשבנו, כל מה שצריך הוא באמת לחפש ובעיקר באינטרנט עד שנמצא את המתנה האולטימטיבית למי שאנו רוצים לתת לו.

מוצרים ייחודיים שלא רואים בכל מקום

יש אין סוף דוגמאות למתנות לראש השנה ולחגים אחרים שהן ייחודיות ולא רואים או מקבלים אותן בכל מקום. לדוגמא, מטען נייד לסמארטפון – מטען שיש בתוכו סוללות אצבע רגילות והוא תמיד שימושי ויכול להציל את מי שמקבל אותו כשאין לו איך להטעין את הנייד וזהו דבר שתמיד טוב שיש. עוד דוגמא לגאדג'טים: מסוק קטנטן הנשלט על ידי הסמארטפון על ידי חיבור לאפליקציה ייעודית – גם כן מתנה מעניינת למי שחובב את התחום, מארזי נרות ריחניים בעיצובים מיוחדים לחובבי עיצוב הבית והלייף סטייל ועוד.

גאדג'טים בליגה אחרת…

ישנם גם גאדג'טים ברמה גבוהה הרבה יותר מאותם גימיקים שהזכרנו כאן שיכולים לשמש כאותן מתנות לראש השנה כמו לחגים אחרים, שהם גם יקרים הרבה יותר. לדוגמא, שואב אבק לבית שהינו רובוט שעובר באופן עצמאי ושואב את הלכלוך – מתנה שימושית מאוד אך גם לא זולה… עוד דוגמא: מכונת פופקורן כמו בבתי הקולנוע, מתנה מיוחדת ושימושית אך גם כן לא זולה. ויש עוד מגוון דוגמאות לגאדג'טים ברמה קצת יותר גבוהה.