מהו הגיל לניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח שאינו תלוי גיל, אלא תלוי מראה. הסיבה הפופולארית ביותר לביצוע ניתוח כזה היא קמטי זיקנה המופיעים אצלנו החל מגיל 50 לערך, אך אצל חלקנו הקמטים יכולים להופיע קודם לכן, ואצל אחרים בגיל מאוחר יותר. השיקול האם לבצע את הניתוח או לא, לא צריך להתבסס דווקא על הגיל אלא על הרצון שלנו "למחוק" את הקמטים מהפנים.

ניתוח מתיחת פנים יכול להידרש גם במקרים אחרים כמו למשל, לאחר דיאטה חריפה שיוצרת דלדול של עור הפנים או אפילו לאחר שאיבת שומן בפנים. במצב זה, הגיל לניתוח מתיחת פנים הוא אינו שיקול כלל וכלל, אבל אחרי שאמרנו את זה, ברוב המקרים כאשר מדברים על ניתוח מתיחת פנים, המניע הוא בדרך כלל קמטי זיקנה שאנחנו רוצים להעלים מפנינו.

עמידה בניתוח ובהחלמה ממנו

הניתוח עצמו הוא ניתוח פלסטי הדורש גם תקופת החלמה והסתגלות, ולכן אינו מתאים לאנשים במצב בריאותי ירוד. מן הסתם, כאשר תגיעו לרופא פלסטי ותביעו עניין לערוך את הניתוח, תעברו סידרה של בדיקות על מנת לבחון, הן את הצורך בניתוח, והן את היכולת של הפציינט לעמוד במעמסת הניתוח עצמו, ובמעמסת ההחלמה. מן הסתם, ככל שהפציינט בגיל מבוגר יותר, כך בדיקות אלה יתבצעו באופן יותר יסודי. יחד עם זאת, ראוי לציין שלא מדובר בניתוח מסובך, או בהחלמה ארוכה ומורכבת, ולכן למעט מקרים בהם ישנן בעיות בריאותיות אקוטיות, סביר להניח שניתן יהיה לערוך את הניתוח.

נשים מול גברים

הגיל לניתוח מתיחת פנים, אם כן, הוא לא גיל קבוע, והוא גם משתנה מאוד בין נשים וגברים. בעוד גברים חיים בשלום עם קמטי הגיל שלהם, הרי שנשים נלחמות בהם כבר בגילאים מוקדמים יותר שיכולים להגיע עד לכדי גיל 40. מן הסתם, אישה שאינה מרוצה מקמטי הפנים שלה, תבצע את הניתוח גם לפני גיל 50, ולא תמתין לאיזשהו גיל "מוגדר" ומבוגר יותר. כדי ללמוד עוד אודות הקשר בין גיל ובין ניתוח מתיחת פנים, תוכלו תחילה לאתר חומרים מקצועיים באינטרנט, ובהמשך לכך, רצוי מאוד להתייעץ עם רופא מומחה שיספק לכם את כל המידע הנדרש לכם.