טיפול בתינוקות

טיפול בתינוקות מתחיל למעשה כבר כשהם נמצאים ברחם של האם. האישה שנמצאת בהריון הולכת למעקב קבוע בטיפת חלב. היא עושה מעקב צמוד על מצב ההיריון שלה. ההורים רוצים לדעת מה מצב העובר ולכן הם ילכו מספר פעמים במשך ההיריון לבדיקות אולטרא סאונד שונות. במידה וכל ההיריון מתנהל כמו שצריך, ההורים ילכו לעשות קניות של ציוד לקראת הלידה. הם יגיעו לחנות שמוכרת ציוד לתינוקות, ויעשו הזמנה של כל סוגי המוצרים שצריך בתקופה הראשונה שלאחרי הלידה. הם יקנו ריהוט לתינוקות כמו מיטות, שידות, משטחי החתלה, תיקי החתלה, ארונות ועוד. הם גם ייקנו כסאות , מנשאי תינוקות עריסות צעצועים, עגלה, ארגונית לעגלה ועוד. כל הציוד הזה יאופסן בחנות ויגיע לבית היולדת לאחר הלידה כשהוא ארוז.

השגחה רפואית

גם לאחר הלידה מתחיל תהליך של השגחה רפואית על התינוקות . ההשגחה מתנהלת בטיפת חלב. האמהות ותינוקיהן מגיעים לטיפת חלב אחת לכמה זמן לצורך מעקב שוטף אחר התפתחות הילד. בכל פגישה יבוצעו בדיקות שונות לתינוקות. תבוצע שקילה ומדידות. האם תקבל שפע של מידע על נושאים שונים הקשורים בהתפתחות שלהם. טיפים להאכלה והנקה, הדרכה לגבי הלבשת התינוקות. השכבתם במיטה, ועוד. היא גם תקבל שפע של מידע לגבי חיסונים עתידיים. במידה ויש תינוקות שצריכים לעבור ברית מילה אז ההורים וקבלו הסבר בנושא. בעיקרון כל תחום שקשור בבריאות התינוקות ובהתפתחותן יטופל כאן בצורה יסודית.

משחקים לתינוקות

יש עולם שלם של צעצועים ומשחקים שמיועדים לתינוקות בשנים הראשונות של חייהם. תינוקות בראשית ימיהם צריכים צעצועים שמגרים את חוש הראיה והשמיעה שלהם. מעל למיטה ישימו להם צעצועים שמרשרשים ומשמיעים קולות. צעצועים כאלו שמים גם מעל לראשם בעגלה.  לאחר זמן מה הם יקבלו גם צעצועים שמגרים את חוש הטעם. בשלבים יותר מאוחרים יגיעו משחקים דיגיטאליים שונים. משחקי פאזל, הרכבה  ועוד. בדרך כלל רוב המשחקים הללו עשויים מפלסטיק מאיכות טובה. צריך לקנות מוצרים בטיחותיים שעשויים חלקים גדולים. לכל גיל יש את המשחקים המיועדים לתינוקות. צריך להתייעץ להיכנס לאתר המתאים או לגשת לחנות הנכונה, ולרכוש את מוצרים הללו .הורים אוהבים לטפל בילדיהם ולדאוג לכל מחסורם . אלו הם מקצת מהדרכים לעשות זאת.