יש לכן פאות? ככה תבחרו מחליקי שיער מתאימים

נשים ונערות עם פאות מנסות כל הזמן לשנות את מראה הפאה ולשחק איתה ממש כמו עם השיער הטבעי וכל אחת שרוצה את החופש לעצב בעצמה את השיער, להחליט בכל יום איך בא לה להיראות, צריכה מוצרים מתאימים, העקרי מביניהם הוא מחליק השיער. מחליקי שיער מאפשרים תחושת עצמאות וכוח, ויכולת לשנות את מראה הפאה ולעצב אותה במגוון דרכים (וכן, היום יש גם שיטות להשתמש במחליק גם ליצירת שיער גלי).

אך איך אפשר לבחור מחליק שיער תוך ידיעה בטוחה כי זהו המחליק הנכון והטוב ביותר עבורך? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מה לברר לפני שקונים מחליקי שיער?

קודם כל תלכו על מחליקי שיער מקצועיים ולא חיקויים. מחליקי שיער לא מקצועיים עלולים לגרום לנזק לשיער, ללא קשר לסוג השיער שלכן. מחליקי שיער שאינם עומדים בתקנים עלולים לייבש את השיער באופן בלית הפיך או להרוס לחלוטין תוספות שיער. כדי להימנע מקניות לא רצויות יש כמה שאלו תשמומלץ לקבל עליהן תשובות לפני הרכישה:

  1. האם מחליק השיער מגיע עם טמפרטורה קבועה ולא ניתנת לשינוי או שיש ווסת של הטמפרטורה?
  2. מה החומרים המרכיבים את מחליר השיער? מחליקי שיער עם לוחות קרמיים מומלצים.

האם לסוג השיער יש השפעה על בחירת מחליקי שיער?

באופן חלקי, רוחב הפלטות של מחליקי שיער משתנה ומתאים לסוגי שיער שונים. כך פלטות רחבות יותר יתאימו לבעלות פאות או תוספות שיער עבה ומאוד מתולתל, פלטות דקות יותר מתאימות לתוספות שיער דק. בכל מקרה, לסוג השיער יש השפעה על איך מתפעלים את מחליק השיער. מחליקי שיער שמגיעים ללא אפשרות לשלוט בטמפרטורה מתאימים לתוספות שיער או פאות משיער טבעי בלבד.

לכן חשוב לדעת להכיר את סוג הפאה או תוספות השיער ולהתאים את המחליק בו יהיה ניתן להשתמש מבלי להרוס אותן. בנוסף, אם מדובר בשיער ארוך מאוד, כדאי לבחור מחליק בעל פלטות רחבות יחסית כך שיהיה הרבה יותר קל לעבוד על השיער ופעולת העיצוב שלו תהיה הרבה יותר מהירה.