מדריך לבחירת מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3

כאשר אתם מארגנים לבן או לבת הקטנים שלכם יום הולדת בגילים אלו, לא רק שזה לא נדיר, זה ממש צעד נדרש. כבר בגיל שנה, ישנן מפעילות לימי הולדת אשר מתמחות בהתקשרות עם ילדים אלו. התקשרות זו חשובה מאד, והרבה יותר משמעותית ממה שחושבים. הילדים כשהם בגיל זה, על אף שהם לא מדברים, מבינים מסרים, וחשוב מאד לאפשר להם להתחיל את חייהם במפגש עם מפעילה ליום הולדת שתחייך לעברם, ותתכנן עבורם פעילויות מהנות. זה יאפשר להם גדילה טובה ומחוייכת גם בהמשך כשיוכלו לדבר ולהתבטא בכוחות עצמם.

בחרו מפעילה המתמחה בגילי שנה עד 3

חשוב לבדוק אלו מפעילות לימי הולדת פעילות בימים אלו ולוודא שמדובר על מתמחות בגילי שנה עד 3, או אפילו פעילות גיבוש לילדים גדולים יותר שישתתפו במסיבה. מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 צריכה לשלוט ברזי הפנטומימה, לדעת לתקשר עם תינוקות באמצעות חיוך, ולבסס את האירוע כולו על תקשורת עם ילדים ללא דיבור. מומלץ להתחיל את החיפושית אחר המפעילה עם כמה תוצאות של נשות מקצוע שדיווחו כי הן בקיאות בשירות מסוג זה.

סננו על פי המלצות על המפעילות השונות

כעת, חשוב לבחור מפעילה ליום הולדת על פי ההמלצות הכתובות באתרים השונים. ישנה מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 אשר שמה הולך לפניה, ורשומות רק תגובות חיוביות על פועלה, לעומת מפעילה שרשומות לגביה פחות המלצות, אם בכלל. חשוב לבדוק זאת ולדעת מול מי אתם עומדים, ולמי יש סיכוי רב ביותר להצליח במופע הקטנטנים שהיא תארגן עבורכם.

תכננו היטב את יום ההולדת בשיחה עם המפעילה

לאחר שתבחרו מפעילה ליום הולדת לגיל שנה עד 3 מאד חשוב לשוחח עמה על הפקת פעילויות לילדים הצפויות לקטנטנים שלכם. חשוב מאד לברר מולה מה בדיו יכללו הפעילויות, כולל תזמון. אם מתוכננת הצגה לגיל הרך, לצד הפעילויות, באיזו שעה ביחס אליהן היא תתבצע. בדרך זו אתם מקבלים אינדיקציה טובה מה יהיה באירוע שלכם, ויכולים לשנות את רצף המאורעות בהתאם לרצונכם וטובת הילד. מומלץ לתכנן היטב את רצף המאורעות על מנת להבטיח שהאירוע ייראה אירוע ולא רצף של פעילויות ללא חוט מקשר בניהן.