קייטרינג – אטרקציית חובה לכל אירוע

בכל אירוע, גדול כקטן, ביתי או באולם, בחוף הים או בגן אירועים רשמי, קייטרינג פשוט חייב להיות חלק מהשגרה. אפילו אם מדובר באירוע מאד קטן, כמו למשל אירוע התרמה, שיווק, החתמה, הד-סטארט, וכד' שיימשך לא יותר מ- 30-40 דקות, מומלץ מאד להציב מגשי כיבוד לאירועים, כי זה בעצם מה שקונה את הנרשמים שלכם להמשיך לשלם לכם בהמשך. כמובן שבאירוע משפחתי מחייב כמו בר או בת מצווה, חתונה, בריתה וכד' – קייטרינג הוא ממש הכרח.

מגשי כיבוד לאירועים

המינימום שבמינימום לאירוע שלכם. לא נדרש מלצר, לא נדרשים דיילים, ובאירעים מאד קטנים אפילו לא נדרש סכו"ם. ניתן, למשל, לארגן מגשי כיבוד זעירים על בסיס דגים חתוכים עם קיסמים. מגשי כיבוד לאירועים יכולים להיות מופעלים בכל מיני דרכים. הדרך הראשונה היא פשוט לקחת חופשי את האוכל, ללא דייל וללא פיקוח. אם החשש הוא שהאוכל ייגמר מהר, ובהינתן מעט אוכל מול הרבה קהל זה בהחלט ייתכן, תצטרכו לדבוק בדרך השנייה: דיילים שיחלקו את האוכל. ביניכם לבין הדיילים יימצאו המגשים, ורק הם יהיו מוסמכים ליישם את חלוקת האוכל.

טיפים לאיתור עבור קייטרינג חלבי מחירים

ייתכן כי כיום, אם תנסו לארגן אירוע עם מאכלים חלביים כדי לחסוך בקייטרינג בשרי, תגלו שתתאכזבו. בעוד שבעבר היו הפרשי מחירים ענקיים בין השניים, כיום ההפרש הצטמצם, ויש כבר מטבחים חלביים יקרים יותר ממקביליהם הבשריים. הדבר נובע מריבוי השיח הצמחוני, והצטרפות אוכלי בשר רבים לשעבר לשורות הצמחונים מאידיאל זה. לכן, הטיפ הראשון שלנו על קייטרינג חלבי מחירים צריכים להיות בתודעה כמו לפני בחירת קייטרינג בשרי, ולא על מנת לחסוך. מה שכן, אם אתם צרכני מוצרי חלב מרצון, ולא מאין ברירה, כמובן שפתרונות כמו מגשי כיבוד לאירועים עם מאכלי חלב יהיו האידיאליים ביותר עבורכם. את המחירים מומלץ לקבוע על פי כמות המאכלים וניהולה: או שאתם מזמינים 3 ארוחות לאורח, או שאתם מזמינים מנה עיקרית בלבד, עם אפשרות לעשות REFILL. כמובן שהשאיפה היא לאירוע כמה שיותר חופשי, כלומר כזה שיתבסס גם על 3 ארוחות מלאות וגם על האפשרות למלות מחדש את הצלחת לכל אורח ואורחת.