מה לבדוק לפני שמבצעים השכרת כספת במתחם מאובטח?

אם אתם חושבים להשכיר כספת, ולא משנה לאיזה צורך, חשוב מאוד שתבדקו היטב את המקום בו אתם עומדים לבחור לצורך השכרת כספות פרטיות. בחירה נכונה תשפיע על השירות שתקבלו, על איכות השמירה על החפצים שלכם וכמובן, על הביטחון שתרגישו כאשר תאחסנו שם את החפצים היקרים והחשובים שלכם.

לכן, לפני שאתם בוחרים מתחם מאובטח בו תוכלו להשכיר כספת, בדקו היטב את המתחם ואת מה שמציעים לכם בו ובדקו היטב האם מדובר במקום שאתם יכולים לסמוך עליו שבאמת יעניק לכם אבטחה מלאה ויאפשר לכם לישון בשקט בלילה, או לא.

אל תנסו להתפשר על רמת האבטחה בשל מחיר זול יותר, בסופו של דבר, במקרה בו רמת האבטחה הנמוכה תפגום בחפצים שלכם, תבינו שעשיתם טעות חמורה מאוד.

בדקו את כל סידורי האבטחה במקום

הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים חדר כספות פרטי הוא קודם כל את סידורי האבטחה במקום. וודאו כי אתם בוחרים בחדר כספות השמור על ידי חברת אבטחה חוקית אשר מורשית להעסיק מאבטח חמוש. האם חדר הכספות נעול לחלוטין במהלך הלילה על ידי מנגנון טיים- לוק או שבעל חברת הכספות יכול לקום באמצע הלילה ולפתוח בעצמו את התאים?

מהו הביטוח אותו אתם מקבלים? דרשו לקרוא בעינכם את פוליסת הביטוח, תבינו מה היקף הביטוח הכולל ותחשבו אם הוא סביר לגודל ולמספר תאי הכספות במקום.

תשאלו מתי הוקם חדר הכספות? האם הוא חדר כספות מיושן מימי הבנקים אשר עבר טיפול קוסמטי, או האם הוא חדר כספות שנבנה בסנטרטים של שנות ה- 2000. כל פרט שתשמעו ותאמתו על מערך האבטחה של חדר הכספות יאפשר לכם לדעת האם זהו חדר הכספות הנכון עבורכם או שעדיף לכם להמשיך ולחפש חדר כספות אחר.

בדקו את הביטוח שמעניק לכם המקום            

כאשר אתם בוחרים לאחסן את החפצים היקרים שלכם בתוך חדר כספות פרטי, בדקו האם המקום מעניק לכם ביטוח במקרה של פריצה חלילה או כל נזק אחר שייגרם לאותם חפצים. חשוב לוודא כי חדר הכספות מבוטח כך שבכל מקרה של נזק או בעיה אחרת תוכלו לקבל פיצויים מתאימים ולא תשארו בלי כלום.

כך תוכלו לבחור חדר כספות פרטי ולהיות בטוחים כי הוא יעניק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ויאפשר לכם לישון בשקט בידיעה שהחפצים היקרים שלכם שלמים ובטוחים.