מתנות לעובדים לראש השנה

זקוקים לשינוי מרענן במתנות החג שאתם מעניקים לעובדים שלכם? גם לכם נמאס לרכוש כל שנה שוברים למרכולים רשתיים יקרים בשווי 90% מערכם? אם כן, אתם בחשיבה נכונה. לעיתים, שוברי המתנה הם ללא ספק מתנה מרשימה, אך בתנאים מסויימים עליהם תוכלו לקרוא במאמר זה. בתנאים אחרים, עדיף לכם לבחור במתנה אחרת.

מהם התנאים? ואיך תוכלו לבחור נכון מתנות לעובדים לראש השנה ההולך ומתקרב? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

תו קניה בתקציב משמעותי

תווים לקניות הנם מתנות לעובדים לראש השנה אשר לא יסולו בפז. לעובדים – אפשרויות רכישה רבות ומגוונות: בחירת ארוחה לזוג או ליחיד מתוך מגוון מסעדות ברחבי הארץ, קנייה בסכום נדיב ביותר ברשתות שונות, וצריכת שירותי ספא ועיסויים מכל הסוגים: שוודי, תאילנדי ואבנים חמות. ניתן לממש זיכויי קנייה בחנויות כמו הוניגמן, באג, פוקס, פוקס הום, קפה קפה, ועוד. ניתן לצרוך שירותים אזוטריים אשר אינם נרכשים בתווים על פי רוב: הזמנת מופע בידור מחברת הפקות ועוד, אך בכדי שהשובר הזה באמת יוערך על ידי העובדים, הוא צריך להיות בשווי גבוה. בתקציב נמוך יותר, לתת שובר קניה זה אפילו מעליב, ולכן אם אין לכם תקציב של 300-400 ₪ לעובד ומעלה, עדיף לבחור במתנה פיזית ולא בשוברי מתנה.

מתנות לבית וליום יום

במידה והתקציב שלכם מוגבל ונמוך יותר, מתן שוברי מתנה יכול אפילו להיות מעליב ולגרום לעובדים שלכם תחושה שהם לא מוערכים. לכן, במקרה כזה עדיף לרכוש מתנות לבית וליום יום שנראות מרשימות ומיוחדות ולא מסגירות את המחיר שלהן.

למשל, מארז נרות ריחניים. מארז נרות הוא לא מארז יקר במיוחד אך אתם יכולים למצוא חברות אשר משווקות מארזים בעלי מראה יוקרתי מאוד ונרות מעוצבים בצורה מרשימה, מה שמאפשר לכם להעניק מתנה שנראית בעלת שווי הרבה יותר גבוהה מהמחיר ששילמתם עליה, ומתנה שתשמש את העובדים ביום יום לזמן לא קצר, מה שיגרום להם לזכור בכל פעם את המתנה שקיבלו ממקום העבודה שלהם ואת ההערכה שהבעתם באמצעות המתנה הזו.