השכרת משרדים – זיהוי מגמות

בעת האחרונה אנו עדים לעלייה לא מבוטלת בביקוש של משרדים להשכרה ברחובות והסביבה זוהי מגמה ברורה בשוק שלנו שהינו בפני עצמו לא תמיד ברור והיא מעלה שאלה מעניינת בדבר המקור של מגמה זו. בחינה מדוקדקת של העניין תבהיר את הסוגיה הזו ותאפשר לנו להבין שלמעשה, אין זה פלא כי מנהלי משרדים בוחרים פעם אחר פעם משרדים להשכרה כשיטה מועדפת משום שהם מכילים עבורם יתרונות רבים ביחס לרכישה של משרד.

  1. התנהלות מול מקצוענים – משרדים להשכרה הינם על פי רוב מושכרים על ידי חברות מקצועיות המתמחות בכל הקשור לתחום זה. במסגרת זו ניתן לנהל משא ומתן יעיל מול חברה המציעה לא רק שטח משרדי כי אם גם תחזוקה שוטפת שלו. באופן זה מתאפשר לעסק להתמקד בפעילות העסקית שלו כאשר החברה המקצועית המשכירה את המשרד מטפלת בכל ההיבטים הלוגיסטיים ומעמידה לרשות בית העסק נציג מטעמה לטיפול בכל בעיה או תלונה.
  2. מבחר- מבחר המשרדים להשכרה הקיים כיום בשוק הוא מספיק בכדי להצית את הדמיון של כל מי שמעוניין לשכור משרד. המשרדים מגיעים בכל גודל, צורה או מיקום שניתן להעלות על הדעת והמבחר הזה הוא בדיוק מה שכל בית עסק צעיר, דינמי וגמיש זקוק לו בכדי להתפתח בתנאי שוק דינמיים.
  3. אחריות – אין דבר יותר מבאס מאשר לטפל בבעיות מבניות שונות המתעוררות במשרד במקום לעסוק בעובדה נטו. כאשר יש בעיות חשמל, תקשורת, צנרת או הנדסה במשרד הנמצא בבעלותנו אין לנו אל מי להתלונן אולם כאשר אנו שוכרים משרד זה כבר סיפור אחר ויש לנו בעל בית שמתפקידו לדאוג שהמשרד שלנו היה תקין וראוי לשימוש.
  4. עלות – רכישת משרד חדש או יד שניה מצריכה הון עצמי לא מבוטל והתחייבות לתוכנית תשלומים ארוכת טווח היכולה לאיים על ההצלחה של כל עסק. כאשר אנו שוכרים משרד אנו נמנעים מהמצב הלא פשוט הזה ויכולים למעשה להתקדם בעבודה ללא הנטל של משכנתא.

אם כן אנו צפויים לראות את המגמה הזו של מציאת משרד להשכרה ברחובות מתחזקת לאור הנתונים האחרונים ואין ספק שלא מדובר במגמה מפתיעה.