מתנה מקורית לכל מטרה – שאלות ותשובות

כשאתם חוגגים שנתיים לזוגיות עם החברה, החבר הכי טוב שלכם חוגג יום הולדת, החברה הקרובה שלכם עומדת ללדת או כשלהורים יש יום נישואין, הרצון הוא להעניק מתנה מקורית.  מתנה שכזו יכולה להוות הרבה דברים- החל מטיול אקסטרים בגיאורגיה אם ברצונכם להשקיע גם כסף, וכלה בפוסטר ענק שהכנתם בעצמכם מתמונות ישנות ודהויות.  הנה כמה שאלות ותשובות בנושא, שיסייעו לא ללכת לאיבוד מבין כל האפשרויות, ויעזרו לבחור מתנה מוצלחת.

מה נחשב למתנה מקורית?

רובנו מקבלים את אותן המתנות במהלך החיים, הכוללות ביסודן פרחים, ארוחות ערב, בגדים, קוסמטיקה ואיפור, ארנקים, שעונים ומה לא.  מתנה מקורית היא מתנה שאותו אדם עוד לא קיבל עד כה, לא פופולרית ולא שמעתם עליה עדיין.  סביר להניח שגם אם לא שמעתם על המתנה הזאת באף מקום אחר, מבין מליארדי האזרחים בעולם מישהו כבר חשב על זה לפני, אך העניין הוא הייחודיות שמתאימה באופן אישי לבעל השמחה. לדוגמא – חברה קרובה עומדת ללדת? תוכלו לתת לה עוד לפני הלידה תיק הכנה ללידה שיהווה מתנה מושלמת שהיא בוודאי לא קיבלה.

האם ניתן לרכוש כזאת או שחייב להכין?

המתנה המקורית ביותר, תהיה זאת שתיצרו מהראש שלכם כמובן.  למשל- לקנות מראה פשוטה בחנות לאביזרי בית, ולקשט אותה מסביב בעיטורי קומיקס כי החברה שלכם משוגעת על עיתוני קומיקס.   זוהי מתנה מקורית שגם מאפיינת את האישיות שלה מקבלה.  אולם אם אין בידכם פרץ יצירתיות, אפשר גם לרכוש שכן הרבה חנויות ואתרי אינטרנט מציעים מתנות לפי ייחוד אישי (כמו הכנת אלבומים משותפים, הדפסת אימרה כלשהי על חולצה ועוד)

האם צריך לשלם הרבה בשביל יותר מקוריות?

לא. הכול תלוי באופי של האדם לו אתם מעניקים את המתנה.  זה יכול להיות קורס בישול מיוחד שיעלה אלפי שקלים, או שזה יכול להיות כיסוי לסלקל מעוצב, מוצר שלא חושבים עליו בדרך כלל.  מה שחשוב הוא לא ההשקעה בכסף אלא במחשבה

איך אפשר לקבל רעיון למתנה מקורית מבלי לשבור את הראש?

שאלו את החברים שלכם מה הם נותנים כמתנות ואולי תוכלו לקבל רעיון (להשתדל לא להעתיק מתנות כי אז זה מאבד מהמקוריות).  שוטטו באתרי האינטרנט המציעים מתנות מקוריות לכל אירוע, חגים ואפילו סתם לחנוכות בית.  את הרעיונות תוכלו לקבל מהתרשמות על מתנות אחרות וכמובן לשלב את זה עם האופי והאהבות של המיועד.