לעיתים כדאי להזמין שירותי חקירת פוליגרף במהלך חקירה כלכלית

יש הרבה מאוד מקרים בחיים שבהם אדם רוצה להתחיל סוג של שותפות עם אדם אחר, בין אם מדובר על עסקים ובין אם מדובר על נישואין או על כל סוג של שותפות אחרת, והוא היה רוצה להכיר יותר מקרוב את האדם השני. להכיר מקרוב זה לעיתים אומר להכיר גם צדדים שאינם נגלים לעיין או שעלול להיות יותר קשה להכיר, ובין יתר הצדדים הללו, קיים הנושא הכלכלי. איך תוכלו לדעת שאתם לא מתחתנים עם אדם שאין לו חובות כלכליות עצומות שהוא מסתיר מכם? ואיך תוכלו לדעת שאתם לא נכנסים לשותפות של עסקים עם אדם שמסובך עם החוק? אומנם זה נכון שתוכלו לעשות כמה חיפושים אונליין כדי לגלות מידע כזה או אחר על אותו אדם, אך אין ספק שלעיתים מה שאתם באמת צריכים זה שירות מקצועי ומעמיק של חקירה כלכלית.

מהי החקירה הכלכלית?

במסגרתה של חקירה כלכלית יבדוק החוקר את עברו ואת מצבו של הנוכחי של האיש שאתם מחפשים לחקור לגביו, וזה כולל נושאים רבים. החוקר יוכל לבדוק את המצב הכלכלי העדכני של הנחקר, את יכולות ההכנסה שיש לו, את נכסים ואת הרכוש שיש לו, וכדומה. במסגרת החקירה הכלכלית ייבדקו עבירות קודמות של מס ויכולות לגבי החזרת חובות באם אכן קיימים חובות שעל הנחקר להחזיר לאדם כלשהו או לגוף ציבורי כזה או אחר.

בנוסף, במסגרת החקירה הזו כדאי לשלב גם חקירת פוליגרף אשר תוודא כי האדם מספר את כל האמת על עצמו. לא מעט פעמים התגלו לאחר החתונה התחזויות ושקרים, ועדיף לגלות אותם מראש.

מי יוכל לבצע חקירה כזאת?

חשוב מאוד להבין שלא כל אדם שירצה יוכל להתחיל לחקור, כי על מנת לבצע חקירה כלכלית יש להיות בעל סמכות לכך ויש לעמוד בלא מעט מבחנים של משרד המשפטים ולבחור משרד חקירות פוליגרף בעל אישורים מתאימים בתחום. לא כדאי שתבחרו חוקר שאין לו את הרישיונות הדרושים לצורך ביצוע חקירה כלכלית תוך הקפדה על חוק האתיקה. החוקרים השונים שמבצעים חקירה כלכלית וחקירות פוליגרף יכולים להוציא את החומרים הדרושים להם ממקורות שונים ביותר כמו: אינטרנט, טאבו, משרד הרישוי, שיחות עם הקרובים של הנחקר ועל ידי עור הרבה שיטות שמשמשות אותם לביצוע החקירה.