המדריך לעיצוב אפליקציות לבתי עסק

כיום, בפני כל בעל עסק, עומד היצע נרחב של אפיקי מדיה, בהם הוא יכול לקדם, לשווק ולפרסם את שירותיו ומוצריו השונים. אחת הפלטפורמות המתקדמות ביותר לצרכי שיווק ופרסום היא באמצעות עיצוב אפליקציות עסקיות, המאפשרות לכל בית עסק להגיע ישירות לעמודי הפייסבוק האישיים של קהל היעד שלו, להגיע למכשירי הטלפון האישיים של קהל לקוחותיו, וכתוצאה מכך, לחשוף בפני קהלי היעד השונים את השירותים והמוצרים השונים המוצעים על ידי בית העסק. במדריך הבא נעסוק במספר אפיקי פרסום ושיווק באמצעות אפליקציות.

עיצוב אפליקציות לפייסבוק

למעלה ממיליארד בכל רחבי העולם, יותר מ-5 מיליון משתמשים פעילים בישראל, כל אלו ועוד, הופכים את רשת הפייסבוק לאחת מאפשרויות השיווק והפרסום האטרקטיביות ביותר ברחבי רשת האינטרנט. עיצוב אפליקציות לעסקים ברשת הפייסבוק, מאפשרת לכל בעל עסק, להגיע לקהל מטרה ממוקד (ובעל מכנה משותף רחב ככל שניתן). אפליקציות פייסבוק מורכבות ממגוון כלים אינטרנטיים המייצרים אינטראקציה בין בית העסק ובין הגולש, החל מהשתתפות בסקר או שאלון, דרך הצגת משחק וחידון לגולש ועוד.

עיצוב אפליקציות למרחב הסלולרי

כיום, בעידן הטלפונים החכמים, אפליקציות סלולר מאפשרות לבעלי העסקים שביניכם להימצא בקשר ישיר עם קהל לקוחותיכם, בכל רגע נתון. באמצעות עיצוב אפליקציות למכשירי האייפון והסלולר, תוכלו לעדכן את כל אחד ואחת מקהל הלקוחות שלכם, בעדכונים בזמן אמת אודות המוצרים והשירותים השונים הנמצאים ברשותכם, תוכלו להיעזר במודולים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לכם "לזהות" את מכשיר הטלפון של קהל הלקוחות שלכם ברגע שהוא מתקרב פיזית לבית העסק שלכם ועוד.

אפליקציית עסקים- כיצד ?

עיצוב אפליקציות לבתי עסק חייבות להיות מותאמות לצרכי קהל היעד, וחייבות להיות מעוצבות בצורה כזו שתמקד את המטרה העסקית שלכם. כיום, עומדות לרשותכם חברות אינטרנט רבות העוסקות בתחום עיצוב ופיתוח אפליקציות לבתי עסק. חברות אלו מעניקות לכם מגוון שירותיים מקצועיים, החל משלבי אפיון האפליקציה ומטרותיה, הגדרות תוכן לאפליקציה, עיצוב ופיתוח וכדומה.

שיווק האפליקציה העסקית שלכם

לאחר שייצרתם עבורכם אפליקציה עסקית מנצחת, זה הזמן לקדם ולשווק אותה באמצעים העומדים לרשותכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות חנויות האפליקציות המוצעות לכם על ידי יצרני מכשירי הטלפונים החכמים, תוכלו לבצע זאת באמצעות קידום יעיל ואופרטיבי של אפליקציית הפייסבוק שלכם ברשת האינטרנט, וכמובן תוכלו לבצע זאת באמצעות התבססות על רשימות הדיוור והתפוצה העומדות לרשותכם.

מידע מקצועי בנושא זה תוכלו למצוא באתר https://www.blanko.co.il/