כל הכרוך בהזמנת קייטרינג

אחת למספר שנים אנו חוגגים אירוע משמעותי בחיינו או בחייו של אחד מיקירנו. אירוע כזה יכול להיות חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה או כל אירוע משמח אחר שאנו רוצים לחגוג בפורום רחב ועם הרבה מוזמנים. אירוע כזה בדרך כלל הינו כאב ראש לא קטן לאלו שצריכים להפיק אותו ומתחיל במציאת תקליטן טוב שייתן לנו מוזיקה טובה להקפצת הקהל שלנו וכלה באוכל טוב שאותו נשיג בעזרת חברת קייטרינג לאירועים שתספק לנו את החלק הקולינרי של האירוע. ישנה אפשרות של קייטרינג חלבי או בשרי וישנן האפשרויות של מלצרים, בר או מגשי אירוח.

מה צריך לבדוק?

לפני שאנו פונים לחברת קייטרינג לאירועים כדאי שנהיה סגורים ומתואמים בעניין אופי האירוע. ישנה האפשרות לקחת קייטרינג חלבי, קייטרינג זה יכלול סוגי פשטידות וקישים, סוגי פסטות שונות וכן סלטים מסוגים שונים. אם מחליטים ללכת על חלבי כדאי לראות שסוג זה של אוכל יתאים לקהל שלנו מכיוון שאם הקהל שלנו ברובו קרניבורים סביר להניח שהוא פחות יאהב את סוג האוכל הזה ואנחנו הרי רוצים שהמוזמנים ייצאו מרוצים מהאירוע. ואם האוכל הינו בשרי הוא יתאים יותר לקהל מבוגר וכן אם יש קהל צעיר. את כל אלה כדאי לקחת בחשבון ולראות מיהם המוזמנים שלנו בכדי שהמוזמנים ייצאו כמה שיותר מרוצים.

מה עוד כדאי לוודא?

דבר נוסף שכדאי לוודא לפני שמזמינים בחרת קייטרינג לאירועים הוא איזה סוג הגשה נרצה שיהיה באירוע שלנו בין אם אנו מזמינים קייטרינג חלבי או בשרי. האפשרות המכובדת ביותר הינה האפשרות של מלצרים שמסתובבים בין השולחנות ומגישים למוזמנים את האוכל על פי בחירתם אך זוהי האפשרות גם היקרה ביותר. האפשרות השנייה היא בר מרכזי שכל אורח לוקח בעצמו את האוכל ויכול לחזור גם מספר פעמים לבר המרכזי, ישנם רבים שיעדיפו שיטה זו בגלל זה. אפשרות שלישית של מגשי אירוח ששמים במרכז השולחן וכך ניתן לחסוך רבות בעלויות. מגשי אירוח הינם מגשים מעוצבים ועשירים שהינם גם דרך מכובדת להגיש לאורחים.