לא מצליחים להניע את הרכב? שירות מצבר עד הבית הוא התשובה

מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות כשאתם חוזרים הביתה אחרי אירוע או עבודה עד שעה מאוחרת, ונכנסים למכונית כדי לנסוע חזרה הביתה? מצב בו המכונית מסרבת להתניע. ובכן, במקרה כזה, יש צורך בשירותי מצבר עד הבית, או עד המקום בו אתם נמצאים, שירותים מקצועיים כדי להתניע את המכונית כדי שלא תישארו באמצע הדרך. גם אם יש לכם כבלים להתנעה מרכב אחר, זה לא תמיד מספיק. אנשי מקצוע אשר מגיעים עד אליכם יבדקו במקום את המצבר ויאפשרו לכם להתניע את הרכב ולחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

למה להעדיף אנשי מקצוע על פני עבודה עצמאית?

אנשים רבים עושים טעות כשהם מנסים להתניע את המכוניות שלהם בעצמם בעזרת כבלי התנעה ובסופו של דבר עושים יותר נזק מתועלת. אנו ממליצים לכם בחום לא להתעסק בדברים שאתם לא בקיאים בהם ולהזעיק את אנשי המקצוע שיש להם את הידע, ההכוונה והכישורים הנכונים לביצוע העבודה.

אנשי המקצוע משתמשים בכבלים איכותיים ובסוללות התנעה מרובות של אמפר-שעות משתנות כדי להפעיל את המצברים של רכבים שונים. הם יקדישו זמן כדי לבחון את המצב הנוכחי של המצבר והאלטרנטור שלך באמצעות מנתח מצברים מקצועי כדי לקבוע את מצב המצבר, ובמידה והוא גמור לחלוטין – הם יחליפו אותו במקום בתוך זמן קצר.

לא רק זה, אנשי המקצוע תמיד זמינים לעזור לכם בכל מקום ובכל זמ, גם אם אתם תקועים בכביש באמצע הדרך ובשעת לילה מאוחרת. אתם רק צריכים להגיד להם איפה אתם נמצאים והמומחים יגיעו למקום עם כל הכלים הדרושים כדי להניע את המכונית שלכם. כך אתם יכולים להיות בטוחים כי אם יש בעיה שניתן לפתור ללא החלפת מצבר, הם יעשו זאת, ובמידה ונדרש להחליף את המצבר הם יעשו את זה בו במקום ובזמן המהיר ביותר.