מחפשים עבור מקלחונים מחיר משתלם? ומה עם שאר הפרטים?

מקלחונים לכאורה מוצר סטנדרטי מאוד בכל בית, לא משהו שמתעכבים עליו יותר מדי, לא מתעסקים איתו יותר מדי. המטרה מאוד ברורה. מקלחונים צריכים לאפשר לנו מקלחת נעימה וחמימה ושהמים לא ישפריצו לכל כיוון אפשרי בחדר האמבטיה שלנו. ולמרות שמדובר במשהו פשוט שנמצא כמעט בכל בית, כשאנחנו בונים בית חדש או משפצים יש כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון בבחירת מקלחונים מעבר לבדיקה של מקלחונים מחיר, כמו המראה, הגודל, העיצוב וההתאמה לחדר האמבטיה באופן כללי.

מקלחונים בהתאמה לחדר האמבטיה

מן הסתם יש קו עיצובי ברור לבית שלכם, וגם אם לא יש לכם טעם עיצובי ולחדר האמבטיה שלכם יש מראה ברור. רצוי שהמקלחון הנבחר יהיה גם פונקציונאלי אך גם משתלב טוב עם שאר אביזרי ורהיט חדר האמבטיה. הבחירה בצבע מסוים, בדלת הזזה או בדלת נפתחת, מעוגל או ריבועי, שקוף או אטום כל אלה התייחסויות של עיצוב. לא ניתן להפריד בין בחירה של מקלחון כפריט אחד מכל המכלול

מקלחונים לפי גודל

ההחלטה על גודל המקלחון תתחיל תמיד בגודל החלל בו אמור להיות המקלחון. אז תמדדו, רק אחרי שיש לכם את המידות המדוייקות תוכלו בטווח הזה למצוא את הגודל שיושב לכם טוב. חלק ממה שמשפיע על הגודל של מקלחונים יהיה המיקום בחדר, אם אתם בשלב תכנון החדר, תוכלו לקחת בחשבון את השימוש שלכם במקלחונים, כמה מרחב אתם צריכים, מה נעים לכם? קטן ואינטימי, או גדול, רחב ידיים. פינתי אשר מורכב משתי דלתות או בעל דלתות מתקפלות  זה כבר ענין של אילוצי המקום וכמובן ההעדפות האישיות שלכם.

מקלחונים מיוחדים

מקלחון יכול להיות פריט עיצוב מהותי לחדר האמבטיה, כזה שמותיר חותם אסתטי על כל החדר. אז אם אתם מרגישים עצמכם נועזים, שמוכנים לצאת ממוסכמות המקלחון הסטנדרטי, אפשר למצוא מקלחונים שמלשבים ויטראז'ים, זכוכיות ייחודיות, קרמיקה ואפילו עץ. כמובן שבמסגרת השפע של העיצובים ישנם גם אביזרי מקלחון במגוון וריאציות, ראשי מקלחות בעיצובים שונים ובלחצי מים לפי העדפותיכם.