מתנה מפתיעה

הצורך לפנק ולהפתיע את האהובים שלנו גורם לנו לחפש לא פעם אחר מתנה פתיעה ומקורית. מתנה מפתיעה יכולה להיות מסוגים רבים ולהתאים לאופי של המקבל אותה. לעתים קרובות אנחנו מבקשים להעניק לאהובים שלנו מתנה מפתיעה ומקורית שתשאיר אותם פעורי פה אבל לא יודעים היכן להשיג את המתנה המקורית ביותר. בין אם המתנה היא לגבר ובין אם לאישה, להלן כמה דוגמאות ורעיונות מפתיעים למתנות לא שגרתיות.

מתנה מפתיעה לגבר

כל מי שביקשה לקנות לגבר שלה מתנה נתקלה בהתלבטות ובקושי לבחור את המתנה המתאימה. בעוד שהשוק מלא במתנות מפתיעות ואיכותיות לנשים, מנרות ריחניים ועד מוצרים לבית, בתחום המתנות לגברים יש פחות היצע ולא תמיד ניתן למצוא מתנות לגבר בקלות. בבחירת מתנה מפתיעה לגבר חשוב לדעת מה האופי של הגבר ומה הוא אוהב ולבחור מתנה מתוך אחת הקטגוריות הקיימות ומתאימות לגבר שהן קטגוריית הביגוד, קטגוריית הנופשים או קטגוריית האביזרים המיוחדים לגברים.

מתנה מפתיעה לגבר יכולה להיותה הזמנת נופש בארץ או בחו"ל הכולל פעילות אתגרים כמו צלילת היכרות או צלילה ארוכה לגברים שעוסקים בצלילה, שיט ביאכטה באזור אקזוטי, קורס גולף איכותי ועוד. בעבור גברים שאוהבים ספורט, אפשר לשלב כרטיסים לאירועים ספורט ייחודיים במהלך הנופש ההופכים את הנופש להרבה יותר מהנה. בקטגוריית האביזרים ניתן למצוא עניבות מיוחדות, חפתים איכותיים לגברים הלובשים חליפות, תיקים יוקרתיים ועוד.

מתנה מפתיעה לאישה

בניגוד לגברים, מתנות לנשים הרבה יותר קל למצוא הודות להיצע הגדול ולתחומי העניין הגדולים של נשים. מתנה מפתיעה לנשים יכולה להתחיל בקטן ולכלול זר מיוחד וססגוני עם נרות מעוצבים או זר מתוק העשוי משוקולד ולהסתיים בבגדים יוקרתיים או תיקים איכותיים. נשים אוהבות דברים יפים ולכן כל מתנה מיוחדת ויוקרתית יכולה לענות על ההגדרה של מתנה מפתיעה. מתנות מפתיעות רומנטיות יכולות להיות ארוחת ערב רומנטית וייחודית או פיקניק לארוחת בוקר על הים או בפארק רומנטי ומבודד.

בסקציית התכשיטים ניתן למצוא את המתנות השוות ביותר וניתן לפנק את האישה בזוג עגילים יוקרתי, בשרשרת שהיא תמיד רצתה או בטבעת איכותית שתישאר לנצח. בין אם הבחירה היא בתכשיט או בזר פרחים, המקוריות של המתנה יכולה בהחלט להפתיע ולהפוך את המתה למתנה מפתיעה.