פאות או תוספות שיער – פיתרון אידיאלי לסובלים משיער דליל או התקרחות.

כחמישים אחוז מכלל הגברים באוכלוסיה סובלים מבעיית התקרחות. אזורי שיער דלילים בראש, המוכנים מפרצים, בהדרגה, מאזורים דלילים בשיער, הופכים קירחים לחלוטין שהשיער מפסיק לצמוח בהם, וזה למעשה סממן ההתקרחות. אך זה קורה לא רק לגברים. גם לא מעט נשים סובלות משיער דליל או אפילו התקרחויות עם הגיל. התקרחות מופיעה בדרך כלל בין הגילאים  30-40 ומעלה, אך יכולה להופיע גם בשלבים מוקדמים יותר כמו למשל בגיל ההתבגרות, וכמובן שאין צורך לתאר את המבוכה ותחושת הביטחון העצמי הירודה שהם חלק בלתי נפרד מהתקרחות ואיבוד שיער הראש.

גבר, אישה? פאות ותוספות שיער מתאימים לכולם!

אומנם תופעת ההתקרחות נפוצה בקרב אחוז גבוה מאוכלוסיית הגברים, אך גם נשים סובלות ממנה. אם בעקבות שינויים הורמונאליים, גנטיקה של הקרקפת או בעיה במערכת אחרת בגוף, כך או כך לא מדובר בתופעה הפוקדת גברים בלבד ונשים רבות נזקקות לשימוש עם פאות או תוספות שיער. בצורה הזו ניתן לקבל מראה שיער מלא ובריא מבלי להיכנס לחדר ניתוח, ובקלות רבה.

אז איך מקבלים את ההחלטה?

הפקות גדולות כמו אירוע חתונה הן הזדמנות מצוינת לשינוי. רבים מתלוננים כי התקרחות שערם פוגעת קשות במראם החיצוני עד כדי איבוד ביטחון עצמי בכל הקשור למראה. כיום כחלק מההכנות להפקות מבצעים טיפולים קוסמטיים לשיפור והטבת המראה החיצוני, כאשר עיצוב שיער עם פאות או תוספות שיער הינו חלק משמעותי וחלק בלתי נפרד מעולם האירועים וההפקות. כולנו רוצים להיראות טוב, במיוחד באירועים גדולים וחשובים. וגם לעצמנו בבית מול המראה חשוב שנרגיש בנוח עם הדמות המשתקפת אלינו.

איך בוחרים את ההתאמה הנכונה?

בכדי לבחור את תוספות השיער או את הפאות המתאימות ביותר לכל אחד ואחת, חשוב להתייעץ עם מומחים. פאה איכותית היא פאה שרוכשים פעם אחת ומשמשת אתכם לשנים רבות כך שלפני הרכישה השקיעו בהתייעצות עם מומחים אשר יתאימו את הפאה הנכונה או את תוספות השיער המתאימות לשיער הדליל ממנו אתם סובלים.