תינוקות בשנים הראשונות

תינוקות מרכזים הרבה תשומת לב מהרגע הראשון לחייהם ולמשך הרבה שנים. למעשה עוד בטרם היוולדם התינוקות מושכים תשומת לב. נשים בהריון הולכות לבדיקות שונות ובדיקות אולטרא סאונד שמצלמות את העובר ומראות חלקים ומערכות שונות בגופו. לפני הולדת התינוקות כבר רוכשים עבורם מוצרים שונים שנועדו לשימוש לאחר הלידה. מוצרים כמו ריהוט לחדר הילדים. מיטות, ארונות, תיקים לעגלות תינוק, שידות ועוד. הרבה הורים שוכרים שירותים של מעצבי חדרי ילדים לצורך עיצוב החדר. התינוקות מגיעים מבית היולדות היישר לחדרים הללו. כמו כן רוכשים ההורים מגוון רחב של מוצרים לטיפול בתינוק. מוצרי היגיינה, ביגוד, כיסוי לסלקל, צעצועים ומשחקים שונים ועוד. כל זאת ייקנה ויושאר בחנות עד לרגע בו נולדים התינוקות ומגיעים לבית. אז יגיעו המוצרים על ידי חברת ההובלות היישר לבתים.

חוגים וסדנאות

הורים רבים רוצים לרכוש את הדברים הטובים ביותר עבור ילדיהם. הם ירצו בהתפתחותם התקינה. התפתחות מוטורית ושכלית. בהרבה מקרים הם יבחרו עבור התינוקות סדנאות שונות. סדנאות יוגה, חוגי שחייה לתינוקות, חוגי מוסיקה ומשחקים. בכל חוג כזה יהיו מנחים ומדריכים שילמדו את התינוקות ואת הוריהם דברים שקשורים במהות החוג. סדנאות אלו הם למעשה תוספת לפעילות השגרתית של האם שמתבצעת בטיפת חלב. לטיפת חלב מגיעות האמהות באופן קבוע על מנת לבצע מעקב אחר התפתחות התינוקות. המעקב כולל, מדידות, שקילות, בדיקות מוטוריקה ודברים אחרים שקשורים בהתפתחות הילדים. בטיפת החלב גם מקבלות האימהות הדרכות ועצות שונות הקשורות בגידול התינוקות.

מוצרי מזון והיגיינה

חלק נכבד בהתפתחות התינוקות מוקדש לנושא המזון. ככלל, רופאים ובעלי מקצוע ממליצים לאימהות להניק את התינוקות עד כמה שניתן. חלב האם מאוד בריא להתפתחות התינוקות במידה והאמהות לא מצליחות להניק אזי יש יצרני מזון גדולים שמייצרים תחליפי חלב אם. הייצור חייב להיות על פי תקנים מחמירים. לתוך המזון צריך להכניס ויטמינים שונים שחיוניים להתפתחות התינוק.כל זאת כדי למנוע מצבים של כשלים בהתפתחות. בנוסף לתחליפי החלב יש מוצרי מזון על בסיס טבעי, על בסיס פירות וירקות ועוד. כל מוצרי המזון הללו מיוצרים ונמכרים תחת הקטגוריה של מוצרי מזון לתינוקות. הורים ייקנו לתינוקות שלהם את מיטב המוצרים לצורכי התפתחותם.