מה חשוב לבדוק לפני שנכנסים אל משרדים להשכרה ברחובות?

אם החלטתם לעבור למשרד חדש ואתם מחפשים משרדים להשכרה ברחובות מהם תוכלו להפעיל את העסק שלכם בצורה טובה , המאמר הבא נכתב במיוחד בשבילכם. רבים מגיעים לפתחם של משרדים להשכרה בעיר רחובות אך לא יודעים לבדוק את המשרד בצורה נכונה ואת הטעות בבחירת המשרד הם מגלים רק לאחר המעבר אליו. לכן, לפני שאתם בוחרים משרד חדש אתם חייבים לבדוק מספר דברים חשובים אשר יסייעו לכם להחליט האם המשרד אכן מתאים לכם או לא.

גודלו של המשרד

רבים מגיעים למצב בו הם בודקים משרד להשכרה ברחובות ומתרשמים מהגודל אך שוכחים כי המשרד נראה גדול כי הוא מרוקן מריהוט ועמדות עבודה ויתכן כי עבורכם הגודל הזה איננו מספיק. קחו בחשבון כי אתם זקוקים למקום עבור עמדות העבודה השונות, משרדים למנהלים, מטבחון קטן, פינת ישיבות ואפילו מקופם למכונת צילום גדולה. לכן, לפני שאתם מתרשמים מהגודל העצום בדקו מהו הגודל של המשרד המתאים לכם ובדקו האם המשרד ייחשב לגדול ומרווח גם לאחר שתכניסו אליו את הריהוט ואת העובדים.

הוצאות נלוות

עוד פרט שאנשים שוכחים לקחת בחשבון בעת בדיקת משרדים להשכרה ברחובות או משרדים להשכרה בכל מקום אחר  הוא ההוצאות הנלוות. הרי ברגע שמשכירים משרד ההוצאות לא נגמרות בתשלום השכירות החודשי – ישנן הוצאות של ארנונה, מים, חשמל ועוד ולכן יש לברר מהי גובה הארנונה על המשרד, האם היא כלולה בתשלום החודשי או לא ומהו הגובה של שאר ההוצאות הנלוות ולבצע חישוב – האם אתם יכולים לעמוד בסך ההוצאות הכולל בכל חודש או לא. אל תתרשמו ממשרד יפה ומרשים, אם לא יהיה לכם איך לשלם עליו העסק שלכם עלול לקרוס ואף אחד לא רוצה להגיע למצב כזה. לכן, חשבו מראש את כל ההוצאות הנלוות, התייעצו עם מומחים בתחום ובדקו האם יש באפשרותכם לממן את הוצאותיו של המשרד או שמא עדיף לבחור במשרד אחר בעל סך הוצאות קטן יותר.