מסיבת יום הולדת מחוץ לבית

רק אתמול חגגתם לילד יום הולדת 8 והנה כבר מתקרבת חגיגת יום הולדת 9. מסיבת יום הולדת לילדים דורשת לא מעט מחשבה ומאמץ. הורים רבים בוחרים לחגוג מסיבת יום הולדת לילד דווקא מחוץ לבית. זה כלל לא פשוט לארח בבית 20-30 ילדים. רוב הבתים לא מתאימים לאירוח קבוצות של ילדים. ההורים נרתעים מהמחשבה לארח את הילדים בבית ולהתמודד עם בלגן, רעש ופוטנציאל לנזקים.

פעילות יום הולדת לגיל 9, ובכלל, מחוץ לבית היא הפתרון המועדף על רוב ההורים. כאשר מחשבים את העלויות אל מול התועלת מגלים כי מסיבת יום הולדת במועדון או בגינה תהיה החלטה חכמה. מסיבות מחוץ לבית דורשות הרבה פחות הכנות. אין כל צורך בניקיונות ממושכים לקראת המסיבה או לאחריה. חשש מפני עלויות גבוהות הוא שמרתיע את רוב ההורים מבחירה במסיבות יום הולדת מחוץ לבית.

בוחרים מיקום למסיבה

המיקום של המסיבה משמעותי להצלחת האירוע. מסיבת יום הולדת לילדים אפשר לקיים בגינת הבית, בגן ציבורי, על חוף הים, במסעדה בקניון, בחוות סוסים בבתי ספר ועוד. את המיקום בוחרים בהתאם לסוג המסיבה, גילאי הילדים והעדפות אישיות של הילד. לא בכל מיקום אפשר יהיה לשלב את כל האטרקציות ולארח ילדים. בשטחים פתוחים או בחוף הים קשה יהיה להשגיח על קבוצה גדולה של ילדים קטנים.

אטרקציות למסיבות יום הולדת

כל מסיבת יום הולדת לילדים דורשת תכנית בידור והפעלות. ילדים לא מסוגלים להעסיק את עצמם, יש צורך במדריכים מקצועיים או יום הולדת ספורטיבית לילדים עם הפעלות יקרות. מסיבת יום הולדת מוצלחת מתחילה בבחירה נכונה של אטרקציות. ברשימת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים אפשר למצוא : מופע קסמים, מופע ליצנים, משחקי מבוכים ודרקונים, סדנת צחוק, מתקנים מתנפחים, מופע קרקס, סדנת טיפוח, משחקי ענק, באולינג ועוד.

כיבוד למסיבה שילדים אוהבים

התקופה בה נהוג היה להרכיב את הכיבוד לילדים מפיתות עם חומוס ומלפפונים חמוצים חלפה מהעולם. הכיבוד למסיבות מורכב היום בעיקר ממזון מהיר. הילדים מצפים לקבל פיצות, המבורגרים, נקניקיות, גלידות ומשקאות קרים. דוכנים של מזון מהיר כמו פופקורן, צמר גפן מתוק, נקניקיות ועוד. בכדי להפוך את המסיבה קצת יותר בריאה כדאי לשלב גם צלחת של ירקות ופירות טריים.