קייטרינג לאירועים איכותי- קייטרינג חלבי

בחרתם מקום לאירוע, קבעתם את המועד והשעה המדויקת, הכנתם בקפידה את רשימת המוזמנים ואף שיגרתם את ההזמנות, כעת נותר לכם לגשת למלאכה האמיתית, בחירת קייטרינג לאירועים. למען האמת אין זה משנה איזה אופי או סגנון נושא האירוע שלכם וקהל המוזמנים, בין אם מדובר בחתונה, בת מצווה, ברית מילה, אירוע עסקי או אירוע פרטי ואינטימי, קייטרינג איכותי שיוכל להבטיח את הצלחתו של האירוע שלכם יהי קייטרינג חלבי, וללא צל של ספק.

חוויה קולינארית יוצאת דופן במינה או קייטרינג בשרי?

מתלבטים איזה קייטרינג לאירועים לבחור עבור האירוע החגיגי שלכם? יש לנו פיתרון מצוין בשבילכם והוא נושא אופי חלבי. את הקייטרינג הבשרי והמסורתי רובנו מכירים כבר על בוריו, ואפשר להגיד בפה מלא שלא צפויות הפתעות בכלל כל עוד מדובר בהגשה קונבנציונאלית של מנות בשריות מקובלות. מדובר במנות אשר במרבית האירועים חוזרות על עצמם שוב ושוב, לדמיון אין הרבה מרחב פעולה והקינוחים, כן הקינוחים מסתכמים במנות פרווה למיניהם.

מדוע להזמין קייטרינג חלבי לאירועים?

קייטרינג חלבי אשר מתמחה בבישול החלבי עשוי להבטיח את הנאתם המרבית של כלל המוזמנים ממנות האוכל שכן מדובר בבישול לא שגרתי אשר משלב רעיונות יצירתיים לצד חומרי גלם משובחים ומובילים בתעשייה. עם תום האירוע כל אורח ומוזמן יימצא את עצמו שבע אך יחד עם זאת קליל ונינוח כדי לפצוח בריקוד האחרון שיחתום את הערב המוצלח.

מה כלול בתפריט?

קייטרינג חלבי ישלב בין סגנונות שונים של בישול החל מהמטבח האיטלקי המסורתי וכלה במטבח האסיאתי המצטיין  במנות עשירות "וחמות" במיוחד. כך למשל תוכלו לבחור בין מגוון עשיר של פסטות לצד רטבים עשויים מחומרי גלם ראשונים במעלה, שמן זית משובח, פטריות נהדרות, שמנות איכותיות וגבינות מיושנות עשירות בטעמים. קייטרינג לאירועים בסגנון החלבי מתמחה באפייה של בצקים מסוגים שונים, החל מבצק פיצה דק שנאפה בתנור לבנים מלאכת ידו של השף וכלה בבצקים לפשטידות, קלצונה, לחמי דגנים מתובלים ושאר מאפים נהדרים.

לצד הבצקים תוכלו ליהנות מסלטים עשירים ומגוונים, כמו סלט פסטה קר עם זיתי "קלמטה", פלפלים קלויים וגבינת ריקוטה משובחת, סלט "קפרזה" עם מוצרלה באפלו משובחת וסלט אנטיפסטי הכולל מגוון רחב של ירקות טריים שזה עתה נמשחו שמן זית, פולפלו והומלחו בהתאם לנדרש ונאפו בתנור.