בחירת מעצב שיער מקצועי

השיער שלנו הוא המסגרת של הפנים וחלק מכרטיס הביקור שלנו. יתרה מכך התסרוקת שלנו מעידה לא מעט על האישיות מתחת לשיער ולכן בחירה של מעצב שיער אינה עניין של מה בכך ומערבת לא מעט גורמים ופרמטרים חשובים במהלך הבחירה. בחירת מעצב שיער מצריכה את ההשקעה שתביא למציאת מעצב שאינו גובה הון תועפות מחד ואולם מאידך מבצע את עבודתו נאמנה.

אספנו עבורכם כמה טיפים שיאפשרו לכם למצוא את מעצב השיער המתאים לכם ביותר.

  1. אם גם את אוהבת שמחמיאים לך על השיער ואם את יודעת שהשיער שלך הינו בעל גורם משמעותי המשפיע על המראה שלך ועל הרושם שאת משאירה, סביר להניח שאינך מוכנה להסתפר בכל מקום אלא רק אצל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בחירת מעצב שיער כוללת קבלת רושם מכמה מעצבי שיער לפני ההחלטה הסופית, במיוחד אם את זקוקה להתמחות ספציפית, כמו שילוב תוספות שיער או צבעים מיוחדים.
  2. בעניין של עיצוב שיער כמו גם בכל עניין אופנתי אחר תמיד אפשר לקבל המלצות מחברות או הכוונה של לקוחות קודמות של אותו מעצב שיער. לא כל מעצב שיער הוא בעל הניסיון והמקצועיות שמאפשרים עבודה ברמה גבוהה עבור כל אישה. זאת משום שכל שיער הינו ייחודי כמו גם כל פנים וההתאמה לסוגים השונים הינה מיומנות הנרכשת במשך הזמן. בחרני מעצב שיער שאת יודעת שהוא מכיר את מבנה הפנים והשיער שלך, או אם מדובר בעיצוב פאות לשימוש יומיומי – מעצב שיודע להתעסק עם זה.
  3. חשוב לברר כי מעצב השיער שלך יכול לקחת אחריות על העבודה שלו כך שגם לאחר חודש או כמה חודשים מאוחר יותר יוכל לבצע את התסרוקת באותה המידה.
  4. אפשר להתרשם מעבודות קודמות של מעצב השיער על ידי קבלת רושם מלקוחות קודמות או תמונות של עבודות מקצועיות של המעצב. בקשי לקבל המלצות מלקוחות קודמות כך שתוכלי לדעת מגוף ראשון מה הרושם על עבודתו.