מה זה שירותי דרך למשאיות?

שירותי דרך למשאיות הם שירותים מקצועיים בהם חברות מקצועיות מעניקות תמיכה לחברות משאיות ולנהגי משאיות התקועים בצד הדרך. כל בעל משאית יודע כי תקלה במשאית יכולה להיות משמעותית מאוד ולשבש את כל יום העבודה של הנהג ולגרום לנזקים רבים לחברה.

אם בעבר כל בעיה קטנה במשאית היתה גוררת אחריה הרבה מאוד נזקים כספיים, עיכובים בשגרת היום ולא מעט תקלות אחרות, היום זה הרבה יותר פשוט.

חילוצי דרך למשאיות הם שירותים אשר מגיעים אל המקום בו נמצאת המשאית ובצורה הזו הם יכולים לאפשר לנהג המשאית להמשיך את שגרת היום שלו כמה שיותר מהר. זה יכול להיות שירות של החלפת מצבר, החלפה של צמיג, טיפול בתקלה כל שהיא, חילוץ מהשטח או כל דבר דומה.

שירותים אשר מגיעים עד אליכם

אם בעבר במקרים בהם המשאית היתה נתקעת היה צורך בפניה אל גרר בכדי לגרור את המשאית אל המוסך, להפסיד ימי עבודה רבים שלה עד שיגיעו אליה במוסך ועד שיושלם הטיפול, היום זה הרבה יותר פשוט. אמנם לא כל תיקון אפשר לבצע באמצע הדרך, אך יש לא מעט דברים אותם כן אפשר לבצע במקום וכך להעניק הרבה מאוד יתרונות לבעל המשאית.

למשל, משאית שהמצבר שלה שבק חיים. במקום לגרור אותה אל המוסך ולהמתין עד החלפת המצבר, אם בכלל יש להם במלאי את סוג המצבר המתאים לה, אפשר פשוט להזמין שירותי דרך המתמחים בטיפול במשאיות. שירותים מקצועיים אשר יגיעו עד אל המיקום של המשאית וכך יאפשרו לנהג לשוב לנהוג בה בתוך זמן קצר.

תמיכה וסיוע בכל שעה

עוד יתרון חשוב מאוד של שירותי דרך מקצועיים למשאיות הינו העובדה שאתם יכולים לקבל את השירותים הללו בכל שעה. שירותי דרך מקצועיים פעילים 24 שעות ביממה ומספקים מענה מלא וחשוב מאוד לאורך כל שעות היום. התמיכה והסיוע הללו מאפשרים לנהגי משאיות להרגיש הרבה יותר בטוחים גם בנסיעה בשעות הלילה בידיעה שבכל מקרה של תקלה או בעיה יהיה להם אל מי לפנות ולקבל מענה.