דלתות מעוצבות איכותיות – גם ביטחון וגם הזמנה לאורח, בהתקנה מקצועית

כולנו כבר למדנו שבחיים דלתות נסגרות פותחות תמיד אחרות במקביל. אבל לא רק בחיים, אלא גם בבית או במשרד שלכם – אולי הגיע הזמן לסגור את הדלת הישנה ולהחליף אותה בחדשה? כידוע, דלת כניסה רב בריח חשובה לא פחות מהחלל עצמו, כשתפקידה הוא למעשה גם להזמין את האורח להיכנס, אך גם לשדר תחושת ביטחון ויציבות של בית או משרד שנעים להיות בהם. לכן, חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור דלתות שיתאימו שלמרחב המחייה שלנו.

התאימו דלתות פנימיות לקיר

כלל נוסף בבחירת דלתות הוא הצבע שלהן, ומכאן גם החומר שממנו הן עשויות: אם למשל בחרנו לעצב את החלל עם מוטיבים רבים של עץ טבעי, בהיר או כהה, נתקין גם דלת כניסה בהתאם; כך גם לגבי דלתות פנים שחשובות לא פחות, וחייבות להיות מתאימות לקיר צבוע או למיקומן בחלל. למשל, אם ישנה דלת הממוקמת בסלון או במקום בולט בבית, אך טבעי שתהיה בצבע הקיר כדי שתתמזג כמה שיותר עם הסביבה ותורגש פחות.

הרשימו את האורח כבר מהצלצול בפעמון

כאמור, דלתות הן הרושם הראשוני על הבית או המשרד שלנו, ולכן חשוב גם להתאים אותן לאווירה בפנים. למשל, אם מדובר במשרד עסקים, בחרו דלת כניסה מעוצבת שהיא מזמינה אך מסקרנת, עם קווים ברורים אך לא גסים מדי. כך גם בבית שעוצב בהשראת יער למשל: על הדלת לשקף את מה שנמצא בפנים, ועל-כן יש לבחור דלת בעיצוב כבד ל עץ מלא במראה טבעי ככל האפשר, שאפילו תעניק תחושה של בקתה קטנה בין ההרים. לפני הרכישה כדאי כמובן למדוד בדייקנות את הפתח ולרשום את הפרופורציות, ואם מתקשים אף כדאי להזמין איש מקצוע או גם מעצב שימליץ על דלת מתאימה לחלל.

מקצוענות היא הדבר החשוב ביותר כשרוצים להתאים דלת כניסה או דלת פנימית. אז אם אתם רוצים שייפתחו בפניכם דלתות, צריך רק לדעת כיצד להתאים אותן לסביבה שלכם, וגם להרגיש ביטחון בבית או במשרד, ולדעת שמי שנתקל בה, כבר יכול לחוש את האווירה הנעימה אצלכם. אז אם אתם מחפשים התאמה מושלמת של דלת, צרו קשר עוד היום ונשמח להעניק לכם שירות.