שלטי בטיחות וכיבוי אש תקניים בהתאמה לצרכי המבנה

בבית העסק, אחד הנושאים החשובים ביותר הוא הבטיחות במבנה, ובפרט בטיחות אש. העסקים בישראל מתבססים על תקנים להסדרת מערכות כיבוי אש, כשאת הקביעה לגבי סוג מערכת הכיבוי ואמצעי העזר לכיבוי ולגילוי בפועל קובעת חברת מיגון אש המתמחה בתקינת הגנת אש לעסקים ומוסדות. אם עברתם שלב זה, חשוב לוודא שכל אביזר כיבוי או גילוי, כמו גם דלתות חירום אחוריות במחסן או בחצר, מגובים עם שלטי בטיחות מתאימים המספקים מידע לגבי הנעשה מבעדם.

שילוט תקני לבטיחות וכיבוי אש

השילוט חייב להיות תקני ולהתבסס על אביזרי הכיבוי והתשתיות שיש לכם במבנה. לדוגמה, ארון מלבני אדום שיוצא ממנו גלגלון כיבוי במקוום מטף צריך להיות מגובה בכיתוב "אש". גם שפופרת המטף עצמה צריכה להיות מגובה בכיתוב זה. מדובר בפונטים בצבע אדום המסמלים כי לפנינו אמצעי כיבוי אש לשימוש פעיל בעת שריפה.

מדבקות אזהרה

חלק ממטרות הצבת השלטים היא גם להזהיר. אזהרות אלו מופנות במיוחד כלפי ילדים ודיירים סקרנים העלולים לפתוח את מוצרי הכיבוי ולהתיז מהם גם כאשר אין אש. כל גלגלון או מטף צריך להיות מבוסס על שלט בעל כיתוב "אש" כדי להבהיר שאת המוצר ניתן להזיז ולהפעיל רק כאשר ישנה שריפה האוחזת במבנה ובסביבתו. מדבקות אזהרה אלה הנן תקניות ומבוססות על פונטים אדומים גדולים על מנת שקשה יהיה לפספס שמדובר בהתקן כיבוי אש.

שלטי בטיחות לדלות ולמעברים

תחום נוסף בו חשוב להיצמד לתקני העסקים הוא שלטי בטיחות. שלטים אלו מתריעים כי הדלת היא דלת של יציאת חירום וכי לפניך כניסה או יציאה מאיזשהו מבנה, כאשר הכיתוב בדרך כלל ירוק על רקע צהוב שמדובר בכניסה ויציאה. שלטי בטיחות אלו מסייעים מאד בעת הימלטות בשעת שריפה לזיהוי מהיר וקל של פתחי החירום, תוך שימוש פעיל בהם.

הסדרה בידי חברת מומחים לשלטי אש ובטיחות

שילוט תקני לכיבוי אש, בטיחות וכמדבקות אזהרה חשוב לרכוש רק בחברה המתמחה בכיבוי אש וחירום. חברה זו מכירה את התקנים גם של שלטי בטיחות כלליים וגם של שלטי כיבוי אש ותוכל לספק לכם את דגמי השלטים המתאימים ביותר לכל אמצעי כיבוי או פתח כניסה ויציאה.