קייטרינג המתמחה במאכלים חלביים כשרים

אם יש לכם אירוע, אך לא קבעתם אותו באולם, אתם עדיין יכולים להביא את הסטנדרטים הללו אליכם בסבירות גבוהה למדי. כחברת קייטרינג, אנו משווקים מזון באופן מקצועי ומכובד, המבוסס על שירות, מקצועיות, מחשבה מקורית ומגוון רחב מאד ממנו אתם כלקוחות תוכלו להרכיב את התפריט שלכם. אנו נגיע לאירוע כשאנחנו לבושים בבגדים הייצוגיים של הקייטרינג ונשרת את הסועדים שלכם. אנו פועלים באולמות של הערים, בבתים של לקוחות, בשטחים פתוחים, במדבר, באירועים בחופי ים ובאירועים בקיבוצי האזור.

תפריט בהרכבה אישית – בחירה מתוך מגוון רחב מאד של מנות מקוריות

אנו נציג לכם עשרות תמונות של מנות שהכנו, וניתן לכם לטעום אותן ישירות מהמטבח. אתם תוכלו לבחור בדיוק את המנות שאתם מעוניינים בהן, ולהרכיב לעצמכם את התפריט המושלם. כחברת קייטרינג חלבי כשר לאירועים אנו מחויבים לשירות חסר פשרות, למנות מזון טעימות במיוחד ולסיפוק שהאורחים שלכם יחושו כשהם יפגשו אותנו ויטעמו את המנות שלנו. לכן, הצלחתכם היא הצלחתנו.

הגשה במגוון דרכים – על פי מבנה האירוע

אנו יכולים להגיש את המזון בעצמנו באמצעות מלצרים, להגיש בצורה מרוכזת על בסיס דיילי שירות, להעמיד דיילי שירות בדלפקים או להזמין את הסועדים שלכם להגשה עצמית ללא דיילים. בדרך כלל, מקובל לבחור 2 צורות הגשה: מפוקחת ושאינה מפוקחת. צורת הגשה מפוקחת היא בליווי אנשי הצוות של קייטרינג, והיא נועדה למנוע גניבות וגזל של מנות יקרות בייחוד מהסעודה העיקרית, כך שכל אורח יקבל לפחות מנה אחת. צורת הגשה לא מפוקחת היא הגשה עצמית, והיא נועדה בעיקר למנות הראשונות, שהן בלאו הכי הזולות ביותר והכי פחות מבוקשות בקרב האורחים. במבחן התוצאה, ככל שהדבר נוגע לסלטים וממרחים מלוחים, מומלץ לקחת הגשה עצמית. ככל שהדבר נוגע להגשת מנות עיקריות כמו חביתיות, לזניות וכד' – מומלץ לשים דיילים בדלפקים או להושיב את הסועדים ולהזמין מלצרים.

עובדים רק על פי הכשרים ותעודות

יש לנו תעודות כשרות, אסמכתאות ממשרד הבריאות למכירת מזון, ואנו פועלים על פי מוניטין הלקוחות של קייטרינג.