כל מה שרציתם לדעת על בחירת חיפוי קיר זכוכית

במאמר זה נספק פרטי מידע חשובים על בחירת חיפוי קיר זכוכית. המאמר יעסוק בהבדלים שבין זכוכית בעלת גוון טבעי לבין זכוכית המיועדת להדפסה, וכיצד מומלץ לבחור את הדגמים הנדרשים בכל אחת מהן, כאשר היא נחוצה. חיפוי קיר זכוכית הוא אחד העיצובים החשובים בבית ולכן מאד מומלץ לקרוא מאמר זה, במיוחד אם זהו האפיון הראשון שלכם בתחום זה בתוך ביתכם.

בחירת זכוכית בגוון טבעי – מהן האפשרויות?

בבית מודרני לבן – בית כזה יכול לארח רק פלטות בגוון שקוף לחלוטין, או כמו שאומרים באנגלית אקסטרה קליר. כשעובי הפלטה דק מאד, לא חשים בהבדל, אבל ככל שהעובי עבה יותר או שיש יותר פלטות בחדר, מרגישים בו היטב. זכוכית אקסטרה קליר היא זכוכית בגוון שקוף ניטרלי בעוד זכוכית טבעית היא זכוכית שהגוון שלה נוטה לירוק, כשבקצוות שלה ישנם פסים ירוקים כהים.

בבית עתיק – בבית בעיצוב עתיק או כפרי, ניתן לבחור גם חיפוי זכוכית אקסטרה קליק זקוף וגם חיפוי זכוכית ירוק בעיצוב עתיק ואותנטי. במקרה שתבחרו באחרון, לא תוכלו לצבוע אותו אלא רק לקבע אותו בחדר המבוקש כמו שהוא. לכן, יש לבחור חיפוי קיר זכוכית ירוק רק אם בדקתם אותו היטב והתרשמתם שהוא מתאים לעיצוב הבית.

בחירת זכוכית  מודפסת – מהן האפשרויות?

בבית מודרני לבן – יש לעבוד עם זכוכית שקופה בלבד, או בלעז – אקסטרה קליר. תעבדו עם ירוקה? ההדפסה שלכם תוסתר ותטושטש, כי זה בדיוק האופי הירוק של הפלטה. מה שכן, בשל כך שזה בית מודרני, נדרשים עיצובים שייראו מודרניים, כלומר גרפיקות ואיורי זכוכית המשתלבים עם עיצוב זה ונראים טוב כשהם נוכחים על קירות הבית.

בבית עתיק – יש לעבוד עם זכוכית שקופה בלבד, או בלעז – אקסטרה קליר. הטמעת הדפסה על זכוכית ירוקה תגרום לטשטושה והסתרתה. מומלץ לבחור גרפיקות המאפיינות בית בעיצוב עתיק, על מנת כי חיפוי קיר זכוכית חדש שתרכשו יוכל להשתלב עם הקירות של הבית האותנטי שלכם ברמה הדקורטיבית.

תשתיות בית בהן מומלץ להטמיע זכוכית מודפסת או ירוקה

מעקה הבית, קירות חדרים הסמוכים לדלת או לחלון בלגי, חדר שמש אשר צופה במלואו על קו הזריחה, ועוד. חשוב לבצע את הבחירה מול הדמיית מחשב של חנות פתרונות זכוכית מקצועית על מנת למצוא את הדגם המתאים לכם ביותר!